"Hamımız
məntiqlə hərəkət etsəydik, dünya qaranlıq bir yer olardı"
İslah işləri
ilə cəzalandırılan bir neo-faşistin gəldiyi kilsədə yaşananların
hekayəsi.
Ziyarətçiləri
olmayan bir kilsə, qəribə bir rahib, yenə günahkar keçmişləri olan bir
Pakistanlı və bir köhnə tennis oyunçusu, hamiləliyi ilə əlaqədar problem
yaşayan bir qadın və qəribə bir həkim. Bütün bu xarakterlərin bir araya gəldiyi
və alleqoriyalarla dolu bu film həm də qara yumorun (mizah) yer
aldığı, əyləncəli, çaşdırıcı, klişelərdən istifadə edir kimi göstərib əslində
onlarla zarafat edən, onları lağa qoyan bir filmdir.
"Hamımız
məntiqlə hərəkət etsəydik, dünya qaranlıq bir yer olardı"
İslah işləri
ilə cəzalandırılan bir neo-faşistin gəldiyi kilsədə yaşananların
hekayəsi.
Ziyarətçiləri
olmayan bir kilsə, qəribə bir rahib, yenə günahkar keçmişləri olan bir
Pakistanlı və bir köhnə tennis oyunçusu, hamiləliyi ilə əlaqədar problem
yaşayan bir qadın və qəribə bir həkim. Bütün bu xarakterlərin bir araya gəldiyi
və alleqoriyalarla dolu bu film həm də qara yumorun (mizah) yer
aldığı, əyləncəli, çaşdırıcı, klişelərdən istifadə edir kimi göstərib əslində
onlarla zarafat edən, onları lağa qoyan bir filmdir.
![]() |
Anders Thomas Jensen |
Filmdəki bütün absurd görünən səhnələr əslində bir şeydən qaynaqlanır;
rahibin sərhədsiz inancı və ya qeyri-məhdud bir inanca sahib olduğuna özünü
inandırması. Amma əslində bu rahibin gerçəkləri qəbul edə bilməməsi və
ya gerçəkləri ona
deyərkən çəkdiyi ağrıdan ötəri seçdiyi bir yol da ola
bilər, ətrafını həqiqətən o şəkildə qəbul etməsindən də.Rahibin döyüldüyü səhnədə
kilsənin içində İsanı çarmıxa çəkilmiş olaraq göstərən bütün əsərlərdəki kimi
uzanaraq yatması, bir yanağına sillə atıldığında digərini çevirməsi (və ya ən
azından reaksiya verməməsi), ətrafında olan bitən bütün pislikləri şeytanın
əməlləri kimi görməsi və oyunçunun fiziki bənzərliyi onun İsa
rolunda olduğunun açıq göstəriciləridir. Bu müasir amma bir tərəfdən də tarazlığını itirmiş və
çaşmış rahib filmdəki ən əyləncəli səhnələrin də mərkəzində yer
alır. Məsələn, hamilə qadının rahib ilə danışması, alma ağacı ilə bağlı
olan bütün səhnələr, filmin əvvəlində və sonunda yeni günahkarları
qarşılama səhnəsi və s. Avtomobildə yol gedərkən maşında Bee Gees qrupunun
"How Deep Is Your Love" mahnısının səsləndirildirilməsi, xüsusilə də
mahnının sözlərinin (ən dərin qaranlıqdakı işığım, yıxıldığımda məni
qurtaran adam və xüsusilə sevginin nə qədər dərin olduğunun sorğulanması və s.)
rahibin inancı üzərindən düşünəndə ssenariyə çox uyğun olduğunu və filmə
xüsusi bir komediya atmosferi qatdığını demək olar.
Film həmçinin
vizuallığı da əyləncəli şəkildə istifadə edərək izləyicilərin marağını oyada
bilir. Qurd düşən almalar, tipik bir gərginlik yaratma klişesi olan fırtına və
bir-birinə dəyən qapılar və yerə düşən kitabın həmişə eyni səhifəsinin açılması
kimi səhnələr rejissorun izləyicisini əyləndirmək niyyətində olduğunun
açıq sübutudur.
Bütün heyət öz
canlandırdığı obrazın rolunu çox müvəffəqiyyətlə oynayır bu filmdə.
Bu da ciddi bir uğur sayılır əslində çünki zaman-zaman karikaturaya çevrilən
bir rolu oyunçunun özünün bir karikaturaya çevrilmədən canlandırması olduqca
çətin olsa gərək.
Son olaraq film
haqqında onu deyə bilərəm ki, 2005-ci ildə danimarkalı rejissor Anders Thomas
Jensen tərəfindən çəkilən "Adəmin almaları" eyni zamanda Danimarkanın
Ən Yaxşı Xarici Film kateqoriyasındakı Oscar namizədi olub. Film həmçinin
qatıldığı Avropa kino festivallarından 18 mükafat qazana bilib. Filmin baş
rollarında Ulrich Thomsen və Mads Mikkelsen kimi ulduzlar yer alıb.
0 Şərh:
Yorum Gönder