30 Ekim 2015

"Hunger" - "Aclıq" - Henning Carlsen (1966)


Aclıq ... Əgər Tanrıya şükr edirsənsə, mənim üçün də et!

Filmdə 1800-cü illərdə Danimarkanın bir şəhəri olan Kristianiada yaşayan və bir yazar olan Pontusun (Per Oscarsson) keçirdiyi ağır günlərdən bəhs edilir. Pontus, günlərinin çoxunu aclıq və səfalət içində keçirən, tək qazancını ara sıra yazdığı məqalələr sayəsində əldə edən biridir. İşlərinin heç də qaydasında getmədiyini filmin lap əvvəllərində anlayırıq (Pontus aclıqdan yazdığı kağızları yeyir). 


Qaldığı evin kirayə haqqını da verə bilmədiyinə görə  ev sahibəsi tərəfindən qovulan Pontusu isə qarşıda daha çətin günlər gözləyir. Sahib olduğu əşyaları girov qoyaraq aldığı pullar da onun vəziyyətini düzəltməyə yetmir. Başqa işlər görmək üçün axtarışlara başlayan qəhrəmanımız burada da müvəffəqiyyətsizliyə uğrayır. Nə olursa olsun həyatı sevən və yaşamaq uğrunda mübarizə aparan Pontus artıq üsyan etməyə başlayır. Hər şeyin səbəbini tanrıya və tanrının özünə qarşı pis rəftarına bağlaması ruhunda başqa cür aclıqların meydana gəlməsinə səbəb olur. Amma bu mənəvi aclıqdan daha ciddi olanı Pontusun mədəsində gündən-günə böyüyən fiziki  aclığıdır.


Per Oscarssonun canlandırdığı Pontus xarakteri, heç şübhəsiz kino tarixində eyni rolu bu qədər təsirli canlandıran çox az xarakterlərdən biridir. Pontus ac olmasına baxmayaraq xoşbəxtmiş kimi davranan, ona yemək almağa çalışan dostuna  tox olduğunu söyləyəcək qədər qürurlu  xarakterdir. Bu qədər qüruru isə bir müddət sonra onun professional bir yalançıya çevrilməsinə səbəb olur. Bütün bunlar azmış kimi tanış olduğu gözəl bir qadınla olan münasibəti Pontusun işlərini daha da çətinləşdirir.



Danimarka, Norveç və İsveç ortaq istehsalı olan filmin rejissoru Henning Carlsendir. 1920-ci ilin Ədəbiyyat üzrə Nobel Mükafatının sahibi Norveçli yazar Knut Hamsunun 1890-cı ildə yazdığı "Aclıq" romanı əsasında 1966-cı ildə  ekranlaşdırılan eyniadlı film, 20-ci əsrin ədəbi açılışı olaraq görülməklə yanaşı həmçinin müasir və psixo-ədəbiyyatın ən əhəmiyyətli nümunələrindən biri sayılır. Əsərdən  uyğunlaşdırma olduğu üçün ssenarinin müvəffəqiyyətli alındığı inkar edilə bilməz. Filmdə Per Oscarssonun aktyorluğu da çox uğurlu alınıb. 1966-cı ildə Kann Film Festivalında ən yaxşı kişi aktyor mükafatına layiq görülməsi də bunu bir daha sübut edir. Filmdə Ylajali obrazını canlandıran Gunnel Lindblom isə bizə Bergmanın "The Seventh Seal", "Wild strawberries" və "Scenes from a Marriage" filmlərindən tanışdır.

Film, ictimai həqiqətin əhəmiyyətli nümunələrindən biri sayılır və Danimarka Mədəniyyət Nazirliyi tərəfindən təyin olunan mədəni kinonun ən yaxşı on filmi sırasında yer alır.


0 Şərh:

Yorum Gönder