“Taxidermia” macar rejissor Gyorgy Palfi tərəfindən
lentə alınan və izləməyi də bir xeyli çətin olan filmlərdəndir. 1939-cu ildə baş verən II Dünya müharibəsi insanlıq tarixində ən qanlı müharibədir.
Rəsmi hesablamalar 70 milyondan çox insan itkisi olduğunu göstərir. Macarıstan
Krallığı bu faciəyə isə Nasist Almaniyası ilə eyni cəbhədən qoşulur, müharibənin
sonunda Sovet Rusiyasının tərkibinə qatılır və 1947-ci ildən komunist rejim ilə
idarə olunmağa başlayır. Bir çox reformçu əksinqilablara baxmayaraq 1989-cu ilədək
SSRİ-nin tərkibində qalır. “Taxidermia” filmi də macar tarixinin bu keşməkəşli
vaxtlarında yaşamış eyni ailədən 3 fərqli nəsildən olan kişinin hekayəsini diqqətə
çatdırır.
Baba Morosgovanyi müharibə dövründə yaşayan bir əsgərdir. O, leytenantın əmrində
olan ucqar bir evdə çapar kimi qulluq edir. Xəyallar aləmini isə bu evdə
yaşayan gənc qızlar vasitəsilə bəzəyir. Müharibənin ən qanlı zamanında o öz xəyal
dünyasında yaşayır. Ata Balatony Sovet dövründə yaşayan atletdir. Tez yemək üzrə
həddən artıq iddialı və bacarıqlıdır. Onun
bu yarışda başqa bir rəqibi də var və o da qadındır. Balatony həyatını
daha çox yemək yemək üzrə qabiliyyətinin üstündə qurur. Oğul Balatony isə kapitalist
Macarıstanda yaşayan çox da tanınmayan bir taksidermistdir. O, nəhəng pişikləri
bəsləmək və bir çox çeşiddə heyvan doldurmaqla həyatını keçirir. Hər şeyin sürətlə
istismar edilib məhv olunduğu vaxtda özünə görə “ölümsüz” mənasını verdiyi məsləyi
ilə sonsuzadək var olmağı planlaşdırır.
Filmdə bu üç kişinin hekayəsi zəiflik və vəsvəsə ilə şəkilləndirilib, insan
bədəninin əlçatmaz hesab olunan sərhədlərinə qədər sıxışdıran ssenariyə
malikdir. Şəhvət, karyera qurmaq həvəsi və ölümsüz olmaq arzusu sürreal bir dillə
göz önünə gətirilir. Həmçinin, insana aid birincil hissləri və istəklərə dair
narahatedici ssenari və quruluş özündə ehtiva edir. Hətta ssenari sarıdan sərt
və amansız bir içliyə malik olduğunu demək mümkündür. Film eyni zamanda II
Dünya Müharibəsinə, macar tarixindəki dəyişikliyə və xüsusən Sovet dövrünün
Macarıstanına dair mühüm notlara sahibdir. Bu notlar bütövlükdə diqqətə gətirildikdə
siyasi bir tənqidi də özündə daşıdğını görmək olar. Film narahatedici və müddətcə
diksindirmək dərəcəsinə çata biləcək vizuallığa malikdir. Heyvan təcavüzü,
heyvanların içinin doldurulmağı, açıq əməliyyat, mazo-masturbasiya kimi günlük
həyatdan uzaq hərəkətlər toplusunu da özündə birləşdirir.
0 Şərh:
Yorum Gönder