11 Ocak 2016

"Taxidermia" - Gyorgy Palfi (2006)



“Taxidermia” macar rejissor Gyorgy Palfi tərəfindən lentə alınan və izləməyi də bir xeyli çətin olan filmlərdəndir.  1939-cu ildə baş verən II Dünya müharibəsi insanlıq tarixində ən qanlı müharibədir. Rəsmi hesablamalar 70 milyondan çox insan itkisi olduğunu göstərir. Macarıstan Krallığı bu faciəyə isə Nasist Almaniyası ilə eyni cəbhədən qoşulur, müharibənin sonunda Sovet Rusiyasının tərkibinə qatılır və 1947-ci ildən komunist rejim ilə idarə olunmağa başlayır. Bir çox reformçu əksinqilablara baxmayaraq 1989-cu ilədək SSRİ-nin tərkibində qalır. “Taxidermia” filmi də macar tarixinin bu keşməkəşli vaxtlarında yaşamış eyni ailədən 3 fərqli nəsildən olan kişinin hekayəsini diqqətə çatdırır.


Baba Morosgovanyi müharibə dövründə yaşayan bir əsgərdir. O, leytenantın əmrində olan ucqar bir evdə çapar kimi qulluq edir. Xəyallar aləmini isə bu evdə yaşayan gənc qızlar vasitəsilə bəzəyir. Müharibənin ən qanlı zamanında o öz xəyal dünyasında yaşayır. Ata Balatony Sovet dövründə yaşayan atletdir. Tez yemək üzrə həddən artıq iddialı və bacarıqlıdır. Onun  bu yarışda başqa bir rəqibi də var və o da qadındır. Balatony həyatını daha çox yemək yemək üzrə qabiliyyətinin üstündə qurur. Oğul Balatony isə kapitalist Macarıstanda yaşayan çox da tanınmayan bir taksidermistdir. O, nəhəng pişikləri bəsləmək və bir çox çeşiddə heyvan doldurmaqla həyatını keçirir. Hər şeyin sürətlə istismar edilib məhv olunduğu vaxtda özünə görə “ölümsüz” mənasını verdiyi məsləyi ilə sonsuzadək var olmağı planlaşdırır.


Filmdə bu üç kişinin hekayəsi zəiflik və vəsvəsə ilə şəkilləndirilib, insan bədəninin əlçatmaz hesab olunan sərhədlərinə qədər sıxışdıran ssenariyə malikdir. Şəhvət, karyera qurmaq həvəsi və ölümsüz olmaq arzusu sürreal bir dillə göz önünə gətirilir. Həmçinin, insana aid birincil hissləri və istəklərə dair narahatedici ssenari və quruluş özündə ehtiva edir. Hətta ssenari sarıdan sərt və amansız bir içliyə malik olduğunu demək mümkündür. Film eyni zamanda II Dünya Müharibəsinə, macar tarixindəki dəyişikliyə və xüsusən Sovet dövrünün Macarıstanına dair mühüm notlara sahibdir. Bu notlar bütövlükdə diqqətə gətirildikdə siyasi bir tənqidi də özündə daşıdğını görmək olar. Film narahatedici və müddətcə diksindirmək dərəcəsinə çata biləcək vizuallığa malikdir. Heyvan təcavüzü, heyvanların içinin doldurulmağı, açıq əməliyyat, mazo-masturbasiya kimi günlük həyatdan uzaq hərəkətlər toplusunu da özündə birləşdirir.

0 Şərh:

Yorum Gönder