Damian Szifronun 2014-cü ildə lentə aldığı “Wild Tales” filmi mövzu
olaraq müstəqil lakin bir-biri ilə qisas konsepti ilə bağlılıq quran 6 fərqli hekayədən ibarətdir. Produsserliyini məşhur ispan rejissor Pedro Almodovarın etdiyi film bir çox
festivalların əsas proqramına qatıla bilib. “Wild Tales” insanın öz üzərində
idarəni itirdiyi anları ön plana çıxarıb hadisələrin necə tragikomik vəziyyətə
çata biləcəyini göstərir.
Qisas mövzusunu diqqətə gətirən və bir təyyarədə başlayan birincə hekayə,
addımbaaddım gərginliyi artıran, maraq duyğusu oyadan və satirik quruluşu ilə
yadda qalan hekayədir. Digər hekayələrlə müqayisədə birinci film daha absurtdur.
Lakin sevginin vacibliyini və nifrət duyğusunun formalaşdırdığı insanın edə biləcəklərini
aydın şəkildə filmdə görmək olur. İkinci film bir restoranı ön plana çıxarır.
Burada keçmişdə baş verən hadisələrə görə ədalət və qisas anlayışı tənqid
edilir. Filmin ən həyəcanlı hissəsi olan üçüncü hekayə mövzu etibarı ilə daha
çox maraq oyadır. Yolda maşınlar ucbatından başlanan bir konfliktdə 2 nəfərin
bir-biri ilə olan mübarizəsi ekrana yansıyır. Bu mübarizənin əsas materialları
nifrət, hirs, sinfi ayrıseçkilik və qürurdur. Bu mübarizə vəhşiləşmiş insanın
nələr edə biləcəyini göstərməklə yanaşı həm də bunu yumoristik bir tərzdə diqqətə
çatdırır.
Dödüncü və beşinci hekayələr filmin siyasi tərəflərini göstərən filmlərdir.
Həmçinin bu hissələr bürokratiyanın əzdiyi cəmiyyətlərlə paralellik təşkil
edir. Ricardo Darinin baş rolda olduğu dördüncü hissə evuakasiya mövzusundan
ölkədəki istismarçı quruluşu göz önünə gətirir. Fərdin sistemə qarşı mübarizəsini
əsas götürən və birbaşa dövlətə tənqidi oxlarını sancan qisas xarakterli
filmdir. Beşinci hekayə isə gecə yarısı maşınla hamilə bir qadının ölümünə səbəb olan zəngin bir ailədən olan uşaq haqdadır. Bu hissə hadisənin üstünü polislər
və vəkillər vasitəsilə örtməyə çalışıldığı, güclünün gücsüzü əzdiyi, ikibaşlı əlaqələrin
at oynatdığı bir ədalətsiz sistem panoramasıdır. Son hissə isə sevgi, xəyanət,
evlilik, nifrət və qisas duyğularının ön plana çıxdığı bir atmosferdə cərəyan
edir. Xüsusilə bu hissənin həm satirik, həm temp sarıdan olduqca əyləncəli və hərəkətli
quruluşa malik olduğunu vurğulamaq olar. Eynzi zamanda kino tarixinə yadda
qalan bir evlilik səhnəsi bəxş edir.
Damian Szifron hər biri müstəqil qısa film ola biləcək bu altı hekayəni
vaxtına görə artan hissələrə görə uyğunlaşdırıb. Hissələr sıra ilə 9, 10,
19, 23, 24 və 30 dəqiqədən ibarətdir. Hər filmə isə Gustavo Santaolallanın hissələrin
ruhuna güc qatan və təsiredici musiqiləri əlavə olunub. Vizuallığı və quruluşu isə tamaşaçının marağını çəkəcək şəkildə hazırlanıb.
0 Şərh:
Yorum Gönder