Dünya
kinosunda dağıdıcılığı ilə yadda qalan rejissorlardan biri də Alejandro Jodorowskydi.
1973-cü ildə lentə aldığı “The Holy Mountain” filmi rejissorun şahəsəri hesab
olunur. Jodorowsky filmdə həm ssenarist, həm rejissor, həm də baş rol ifaçısı
olaraq qarşımıza çıxır. Rejissor sanki gizli bir təşkilatın rituallarını bu
filmdə tamaşaçıya göstərməyə çalışır. Bunu isə filmin elə ilk səhnəsi deməyə əsas
verir.
Filmin ilk səhnəsində makyajı silinən,
plastik dırnaqları çıxarılan qısaca maddi dünyanın bütün səbəb olduğu dəyişikliklərdən
qoparılan iki qadın görürük. Beləcə rejissor filmin ilk səhnəsindən sonra
mifoloji dəyərlərlə dolu sirli hadisələrin burulğanına salır. Film “Sirrə yiyələnmək
istəyirsən, lakin insan təkcə heç bir şey edə bilməz” mesajını verir.
Rejissorun filmdəki rolu da kimyagərdir və bu da rejissorun demək istədikləri
haqda geniş məlumat ötürür.
Digər səhnədə sərxoş olduğu ətrafdakı boş butulkalardan bəlli olan bir adam
yerdə uzanıb. O qədər sərxoşdur ki, üstünə belə işəyir. Haradan gəldiyi bilinməyən
bir qrup uşaq (liliput) peyda olur, həmin adamı xaça (simvolik çarmıxa) bağlayırlar
və daşlayırlar. Özünə gələn şəxs asanlıqla çarmıxdan xilas olub uşaqları
qorxudur. Sonra qurbağalar və kərtənkələlərin döyüşündən tutmuş, sirk oyunlarına,
güllələnən insanlara qədər müxtəlif, vizual sarıdan zəngin və simvolizmlə dolu
çox güclü bir zaman kəsiyinə düşürük. Bir qüllədən aşağı sallanan ipin ucundan
tutan sözügedən adam həmin qülləyə dırmaşır. Burada onu kimyagər salamalayır. O,
kimyagərlə bir mübarizəyə girişir və sonda ona boyun əyir, nəticədə bütün bədəni
təmizlənir, qəlbinə hakim kəsilən bütün pisliklər şah damarından kəsilib
atılır. Sonra “Qızıl istəyirsən” deyə soruşan kimyagərə “Hə” deyir. Kimyagər
ona bir qab verir və həmin adam qaba öz nəcisini ifraz edir. Nəcis bir neçə mərhələdən
sonra qızıla çevrilir. Bundan sonra kimyagər həmin şəxsə “Sən əslində poxsan
ancaq həqiqəti tapa bilərsən” deyir. Nəcis müxtəlif mərhələlərdən sonra necə
qızıla çevrilirsə, maddi dünyaya həbs olunmuş insan da müxtəlif mərhələlrdən
sonra doğru yolu tapıb qızıla çevrilə bilər. Rejissor mesajı bu cür fərqli
yolla tamaşaçıya çatdırmağı seçir. Bu Jodorowskinin
necə bir xarakterə malik olduğunun göstəricisidir.
Həmçinin filmdə daşların üstünə qadın şəkli çəkib onunla sevişməyə çalışan
insan ilə çörək və şərabın İsanın bədəni və qanı olduğuna inanan xristian
arasında böyük bir fərq qoyulmur. Buradan da belə bir nəticəyə gəlmək mümkündür
ki, rejissorun referansları rejissor üçün sürreal deyil gerçəyin özüdür. Buna
görə rejissor filmlərini sürreal adlandıranlara “sürrealist” sözünü
xoşlamadığını demişdi. Nəticədə rejissor filmin finalında sürrealığa etiraz
olaraq öz dilindən bu sözləri deyir: “Bu bir nağıl idi və gerçək həyata
qayıtdıq. Sizcə bu həyat gerçəkdir? Xeyr. Bu bir filmdir. Kameraya baxın.
Hamımız xəyali məhsullarıq”
0 Şərh:
Yorum Gönder