"3 Women" 1977-ci
il ABŞ istehsalı olan psixoloji dram filmidir. Robert Altmanın rejissorluğunu
etdiyi film ilk dəfə 25 May 1977-ci ildə Kann Film Festivalında göstərilib.
Filmin baş rollarında Stenley Kubrickin "The Shining"indən də
yaxşı tanıdığımız Shelley Duvall, Sissy Spacek, Janice Rule və Robert Fortier
oynayıblar. Shelley Duvall
isə filmdəki Millie roluna görə Kann
Film Festivalında "Ən Yaxşı Aktrisa" mükafatını qazanıb.
![]() |
Robert Altman |
Rejissorluğa sənədli
film çəkərək başlayan Robert Altman hadisələrin Kaliforniyanın çöllük bölgəsində
yaşlılara xidmət göstərən bir kurort müalicə mərkəzində cərəyan edən bu filmində
üç qadının dərin psixoloji portretini cızıb. Qadın dünyasının mürəkkəb xarakterindən
bəhs edən filmin mərkəz nöqtəsində eyni iş yerində çalışan iki gənc qadın və onların
kirayə qaldıqları ev sahibinin arvadı dayanır. Film ilk baxışdan ABŞ-ın digər
bölgələrinə çox da bənzəməyən Kaliforniya həyat tərzinin fərqliliklərini də izləyicisinə
çatdırır.
Texasdan iş dalıyca gələn
Pink Rose (Sissy Spacek) Cənubi Kaliforniyanın isti suları ilə zəngin olan bir
qəsəbəsindəki müalicə mərkəzində işə başlayır. Burda isə işi öyrənmək üçün onu
yenə özü kimi Texaslı olan və uzun müddətdir ki, burada çalışan Millie
Lammoreauxa (Shelley Duvall) tapşırırlar. İki əsas personaj (Shelley Duvall və Sissy Spacek) tədricən bir-biriləri ilə yaxınlaşırlar və sosial mövqelərini birləşdirərək bir yerdə yaşamağa başlayırlar.
Pinky bu qızı bir
ideal olaraq görür və ona güvənib onun kimi davranmağa başlayır. Halbuki Millie
bilmədiyimiz bir səbəbdən ətrafında çox
sevilən bir insan deyil. İş yerində və qaldığı binada yaşayan insanlara verdiyi
salamlar belə qarşılıqsız qalır. Yoldaşları və qonşuları onunla əlaqə yaratmaq
istəmir, ondan uzaq durmağa çalışır, hətta arxasınca dedi-qodu eliyirlər.
Millie evində parti vermək istəyir lakin dəvət etdiyi qonaqlar belə bir bəhanəylə aradan çıxırlar.
Millieye isti münasibət
göstərən tək insan isə Edgardır (Robert
Fortier). Edgar və hamilə həyat yoldaşı Willie (Janice Rule) həm də Millienin kirayə
qaldığı evin sahibləridir. Heç kimlə bir kəlmə belə kəsməyən Willie otel tipində
təşkil edilmiş mənzillərindəki hovuzun və işlətdikləri barın divarlarına sürrealist
üslubda qəribə erotik şəkillər çəkməklə məşğuldur. (Rəsmləri
real həyatda rəssam Bodhi Wind çəkib). Arvadıyla maraqlanmayan
Edgarın isə tək hobbisi spirt, silahlar və motosikletlərdir.
Özünə bənzətdiyi
Pinkynin hər davranışını təqlid etməyə çalışan Millie daha sonra onun həddindən
artıq uşaq hərəkətlərindən sıxılmağa başlayır və mübahisə zəminində bir gün onu
evdən qovmaq istəyir. Bundan təsirlənən Pinky balkondan hovuza tullanaraq
intihar etmək qərarını verir. Lakin intihar uğursuz alınır, o həyatda qalmağı bacarır və xəstəxanaya aparılır. Yaddaşın
itirən Pinky Texasda onun yanına gələn yaşlı ana və atasını belə tanımır. Bütün
bu olanlardan sonar vicdan əzabı çəkən Millie Pinkyə qarşı yaxşı davranmağa
başlayır. Belə olan halda hər iki qadının rolları da dəyişir. Üçüncü bir
qadının (Janice Rule) da aralarına qatılmasıyla qadınların şəxsiyyətləri əvvəl
qarmaqarışıq bir hal alır, daha sonra isə fərqliləşərək və yer dəyişdirərək
bir-birinə qarışır. Sonda isə bəlkə də tək bir şəxsiyyət halına gəlir. Film
bu baxımdan İsveçli rejissor Ingmar Bergmanın "şəxsiyyət dəyişməsi"ni
mövzu edən psixoloji filmi "Persona" (1966) ilə bənzərlik təşkil
edir.
P.S Robert Altman
kinotənqidçi Roger Ebertə filmin bütün hekayəsini yuxusunda gördüyünü və
ssenarini də bu yuxudan ilhamlanaraq yazdığını söyləmişdir.
0 Şərh:
Yorum Gönder